Skilsmässa för Gabriella Joss Possler

Hörni, jag har något jättetråkigt att berätta. Jag och barnens pappa har bestämt oss för att gå isär och i månadsskiftet flyttar vi ifrån varandra. 🤍 ni behöver inte tycka synd om mig för detta har varit en lång process och är inget nytt för mig. Många av er har spekulerat och misstänkt men jag har valt att inte prata om det förrän det har känts helt färdigt. Självklart vill man få det att fungera för barnens skull och jag tycker detta är JÄTTEtråkigt. Alltså verkligen jätte. Men livet blir inte som man planerat har jag lärt mig och det är helt okej. Inget dramatiskt har hänt så för er som gillar att spekulera och diskutera offentliga personers separationer kan jag säga att ingen har varit otrogen eller sådana saker. Vi har bara bestämt oss tillsammans för att detta är bäst för oss och våra barn då vi lever rätt olika liv och det inte fungerar för oss 🤍

Gabriella Joss Possler meddelar att hon och barnens pappa har beslutat sig för att separera och kommer att flytta isär vid månadsskiftet. Hon beskriver beslutet som en lång process utan dramatik – ingen otrohet eller konflikt – och säger att de gemensamt kommit fram till att detta är bäst för familjen. Trots att det känns väldigt tråkigt, betonar hon att det är ett genomtänkt beslut och att det är okej när livet inte blir som man tänkt.

Paret har tidigare ansökt om skilsmässa vid två tillfällen, men eftersom de har barn tillsammans, har de haft den obligatoriska prövotiden på sex månader. Jag antar att de under den tiden velat känna efter om de verkligen ville gå vidare – vilket de alltså nu verkar ha bestämt sig för. Den första ansökan verkar ha runnit ut i sanden, men nu är det alltså dags på riktigt.

Paret har två söner tillsammans – den ena född 2022, och hennes yngsta född 2024.
Gabriella och Zebastian träffades ganska kort efter att hon skilt sig från sin första man Fjodor och det blev snabbt seriöst mellan dem – de blev tillsammans, förlovade sig, gifte sig och väntade barn inom ungefär ett år. (brasklapp för mina minst sagt dåliga kunskaper i matematik och enklare huvudräkning här)

Paret verkade väldigt kära och delade mycket av sitt stundtals stormiga liv tillsammans på sociala medier. Gabriella har sagt att de hade olika sätt att leva, men att de ändå försökte få det att fungera – framför allt för barnens skull, men nu har de tillsammans bestämt sig för att separera.
Jag undrar om hon kommer gå tillbaka till att enbart heta Joss i eftersom eller om hon kommer behålla det som det är för att ha samma efternamn som alla sina barn? Jag tror det sistnämnda men det är enbart en gissning från min sida.

Under inlägget fylls det på av stöttande och uppmuntrande kommentarer med mängder av hjärtemojis, från influencerkollegor såväl som följare:

ljh.aisha
❤️❤️❤️❤️

mybabydolls
Finns här❤️

niiinis.se
Det viktiga är att alltid försöka vara så lycklig som möjligt och må så bra man kan. Stor kram ❤️❤️❤️

jessicalagergren
❤️❤️❤️❤️❤️

tiingelinn
All kärlek vännen ❤️

janeoksanen
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Gabriella har sedan tidigare två barn tillsammans med sin första man – en son född 2015 och en dotter född 2018. 


Edit: Jag skrev tidigare att Gabriellas två yngsta söner var födda 2023 och 2025, men 2022 och 2024 verkar vara mer korrekt.

Tack för tips! 

163 kommentarer

Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan!

    Lever för olika liv? Låter som att en behöver leva familjeliv med fyra barn och att en inte tyckte det var så nice. 🙃 Hoppas det blir bättre på sikt för gabriella i alla fall!

    Svara

    Hur lever man olika liv när man har barn? Ta hand om barn, ta hand om hem, jobba, ha tid med familjen, hobbys och ge varandra egentid.
    Borde väl vara så alla lever?

    Svara

      Får känslan av att hans ”jobb” är lite problematiskt. Han åker iväg på fiskeresor i flera veckor i sträck och då är det ju så klart svårt att få ihop livet med två småbarn och två bonusbarn…

      Svara

        Hade han verkligen velat vara med sin familj så hade han bytt jobb. Tror han är trött på familjelivet och vill slippa ifrån det så mycket som möjligt. Och då är det ju passande att dra på fiskeresor som ”jobb”.

        Svara

          Jag håller med. Dessa fiskeresor verkar inte ha nämnts alls lika frekvent de första två åren de var tillsammans.

          Svara

          Blir det inte mer ”familjeliv” för honom nu när han ska ta hand om barnen själv, hur nu än upplägget ser ut? Hon gjorde väl allt/det mesta innan så blir ju mer ”jobb” för honom nu efter separation.

          Svara

            Tror nog tyvärr att Z inte kommer ha barnen hemma hos sig varannan vecka.

            Svara

          Japp har en i närheten som är samma, bekvämt för svinet som förmodligen doppar runt också. 🥴 Plus missar större delen av barnens uppväxt.

          Svara

      Vi vet inget mer än det G delar med sig av, lätt för henne att vinkla detta till sin fördel. Vi har ingen aning vad som hänt/inte hänt. Kan lika gärna vara så att han drog på sina resor oftare på slutet för att det inte gick att vara hemma av anledningar vi inte vet. Tycker bara det blir fel när man anklagar en person som dessutom inte är offentlig och som aldrig har berättat om deras förhållande öht, det kan bli väldigt fel.

      Svara

        Var anklagade jag någon? Jag frågade hur man lever olika liv när man har barn tillsammans.

        Svara

          Jag svarade inte specifikt dig.

          Svara

            Fast du la ditt inlägg som svar på mitt, så då är det ju inte konstigt om jag tror det?

            Svara

              Kommentarerna hamnar väldigt konstigt här ibland…

              Svara

      Ja och han ville väl inte det – alltså skilsmässa.

      Svara

    Stackarn. Skilsmässa samtidigt som man fortfarande ammar, dvs fortfarande så nyss man fick en bebi. Kanske mådde hon så bajs under graviditeten för hon/dom visste att det ändå inte skulle hålla. Eller kanske var det slut redan då. Och så ska man hålla ihop det framför fyra barn varav en nyfödd, nej stackarn! Sen är ju fyra barn ett val men ja ni fattar. Jag tycker om henne och skickar all kärlek!

    Svara

    Inte helt oväntat… men barnen är väl dock födda december -22 och -24?

    Svara

      Tillägg: Jag tror du har rätt. Jag ska genast ändra! Tack för att du sa till!

      Jag tror de är födda 22 och 25, men jag kan inte hitta ett exakt datum för hennes yngsta men utifrån det Gabriella skrivit så verkar han vara född i början av 2025. Om du vet någonting annat så får du gärna länka till det här inne. Rätt ska vara rätt liksom. 🙂

      Svara

    Tror detta är ett toppen beslut för henne och barnen! ❤️ Har inte verkat vara så trygg och lugn relation..

    Svara

    Undrar om hon täcker upp Z tatueringen vid fiffi nu…

    Svara

      Jobbigt att den sitter vid fiffi, annars hade hon kunnat fylla på med sonens namn… Men eh ja, sonens namn gör sig nog lite bättre på en arm än ett blygdben…

      Svara

        Hahaha ja jösses

        Svara

      hon lär ju typ lasra bort den? Men Possler tatueringen på armen kan hon täcka upp ju. Har för mig att hon hade en tredje tatuering tillägnad honom, typ hans förnamn eller så men minns inte vart den satt.

      Svara

        Han har ju dock hennes namn utskrivet på HUVUDET……

        Svara

        Hans namn på hela insidan ringfingret…

        Svara

          ”Men ZACKAREJAS!!”

          Svara

    Oj. Linda Marie har verkligen gått ner i vikt. Syns tydligt på hennes nya bilder.

    Svara

      Hon är jättefin! Vad bra att hon tar tag i vikten. Bra för hälsan och utseendet.

      Svara

      Jag förstår verkligen inte varför detta skrivs i varenda inlägg. Är det en smal person som helt plötsligt blir ännu smalare förstår jag att folk reagerar. Men hur kan man reagera på att en överviktig person går ner i vikt? Vad är problemet? Vad ska diskuteras? Vad är det som är så intressant?

      Svara

        I fallet med Linda-Marie är det ju rätt konstigt med tanke på att hon byggt ( mestadels ) sitt konto på kroppspositivism och att hon duger precis som hon är. Trots att hon varit såpass stor osv. Ett ständigt trummande om att hon inte kan gå ned utan ser ut såhär osv osv. Skapat produkter med budskapet om att ”alla storlekar duger” eller vad fan det nu stod på handdukarna.

        Svara

          Fast kroppspositism handlar om att älska sin kropp oavsett hur den ser ut, inte att man ska älska att vara tjock. Om hon nu hittat ett sätt att gå ner i vikt, förmodligen för sin hälsas skull, varför är det konstigt? Tror hon kommer lägga ut sen att det var för sin hälsas skull, att hon vill bli gravid exempelvis, och sen behöver ni inte fundera kring det längre.

          Svara

          I slutändan handlar det om hälsan. Det är inte hälsosamt att vara överviktig.

          Svara

            Fast budskapet som sänts ut har ju varit att dem haft hälsan i behåll trots sin övervikt? Det har ju hela tryckts på att man minsann kan vara hälsosam oavsett kroppsvikt.

            Svara

              Ja och det kan man. Precis som att vara smal inte automatiskt innebär att man är hälsosam. Det kan ju ha hänt något nu som gör att hon måste gå ner i vikt, men det är hennes ensak och hon berättar om hon vill. Låt det vara nu.

              Svara

                ”Låt det vara” ? Jag skriver vad fan jag vill här så ditt polisande kan du lägga av med. Så länge man inte uttalar sig om något som bryter mot lagar så kan man visst påpeka detta i kommentarsfält på en jäkla blogg. 🙄😒

                Svara

                  Polisande, överdriv inte. Tycker bara det är onödigt att diskutera överviktiga på det sättet. Ni hatar att de är tjocka och nöjda, ni hatar när de går ner i vikt. Ni blir aldrig nöjda. Men visst, diskutera på om du mår bra av det.

                  Svara

                    Du antar en massa saker; som att jag skulle hata tjocka?! 😂 jag är överviktig själv 😒🙄 men jag kommer fortsätta tycka att det är konstigt att föra en profil om att dessa konton är rätt hycklande när de gör sådär.

                    Svara

                      Om hon kommer sluta tycka alla storlekar är lika värda och börjar bete sig som att bara smala är värd något, då kan jag hålla med dig. Tills dess, är det bara skevt att tycka att det är hyckleri.

                      Man kan ändrat sig och det borde också med din vikt. Lat och bitter är du.

              jamen precis. Hur många ggr har vi inte hört argumentet-Man kan visst vara hälsosam och överviktig.
              Men nu när man helt plötsligt kan gå ner i vikt utan att behöva anstränga sig nämnvärt så heter det att alla gör det pga sin hälsa.
              Det skaver rätt rejält eller?

              Svara

                De kanske har insett de alla redan vet? Good for them.

                Svara

                Man kan vara hälsosam och överviktig. Men ex om hon har svårt att bli gravid behöver hon gå ner till ett visst BMI för att få hjälp av vården. Skulle tippa på att det är något sånt som motiverar henne.

                Svara

                  Japp jag har finfina värden trots övervikt och cancer men folk har ju noll kunskap här om allt! 🤣 Den smalaste personen jag känner är alkolist och lever på pizza så ohälsosam man kan bli på alla plan, jag är 1000 ggr hälsosammare!

                  Svara

              Hälsan är ju inte statisk. Vad som helst kan hända. Blodtrycket kan börja skena, likaså blodsocker, blodfetter mm. Hälsosam kost kan man äta men ändå äta ”fel”, dvs överäta.

              Svara

              Så klart att man kan ha hälsan i behåll just nu. Om 10-20-30 år kanske det ser annorlunda ut.

              Svara

          Men antagligen kan hon ju inte gå ner i vikt på ett rimligt sätt naturligt utan har använt sig av den kända medicinen som finns numera. Så inte som att hon bara ”oj jo det gick visst bara jag åt lite nyttigare”.

          Svara

          Inte ett dugg konstigt faktiskt.

          Svara

          Har hon verkligen trummat att hon inte kan gå ner? Har aldrig sett henne nämna viktminskning över huvud taget, bara det hat hon får från vider på nätet som stör sig på hennes storlek.

          Svara

            Har inte heller sett henne uttalat sig om det, nog en sak de själva kommit på för att ha något att argumentera med. Och även om det vore så och hon nu hittat ett sätt som funkar är det ju bara positivt.

            Svara

      Och ?! Avundsjuk?

      Svara

    Då kan man ragga på Adidas nu haha!

    Svara

      Men usch vilken osmaklig kommentar

      Svara

        Låt personen skoja…?

        Svara

          Ingen som inte låter den anonyma skoja men det finns gränser som normala människor med lite vett iallafall håller sig till. Så himla respektlöst och tacky skämt

          Svara

      Har fått för mig att han har en väldigt specifik tjejtyp, så undrar om det blir en Gabriella 2.0 som dyker upp snart.

      Svara

      Om man vill ha nån som slår hål i ens väggar så?

      Svara

        Vad menar du?

        Svara

          Gabbi skrev i sin blogg att han hade slagit hål i väggar när de bråkade. Så problematiskt beteende.

          Svara

            När skrev hon om detta? Var det nyligen?

            Svara

      Ja han verkar ju så härlig…. Eller?

      Svara

    Så tråkigt, de var ju så kära och verkade få livet att flyta bra för inte så länge sen. Är ju ändå fint att våga tro på kärleken igen. Men om det varit väldigt stormigt så blir det förhoppningsvis lugnare nu när beslutet är fattat.

    Svara

      Kanske dags att förstå att allt inte är som det ser ut på sociala medier.

      Svara

        Nej självklart inte och det kan ju ha varit både bättre och sämre. Vi som läser kan ju tolka hur vi vill men tror inte hon hade gett sig in i detta om hon inte vore riktigt förälskad och att det funkade med resten av familjen, alltså att hon verkligen ville att det skulle funka. Så det är ju synd, hade ju kunnat bli riktigt bra annars.

        Svara

      De var ju nykära i början, då är allting lätt. Tycker allt man har hört om deras förhållande har varit så problematiskt på gränsen till psykisk misshandel…

      Svara

        Just därför man inte gifter sig och skaffar barn när man är nykär.. hur kan folk inte ha bättre omdöme och lite mer eftertanke än så. Nu har hon liksom 4 barn, och två skilsmässor när hon är 30.

        Svara

          På tio år..

          Svara

    Förvånad att det hände redan nu då den minsta är så liten men i övrigt inte alls. Herregud vilken dramatisk relation de verkat haft och då ser vi bara det som visas utåt. Verkade ju vara världens skithög under graviditeter, vid förlossning osv. Sen hur man lyckas få ihop allt med fyra barn (varav två väldigt små) själv och typ inget stöd från familj vet jag inte hur? Men hon har ju flera vänner som verkar stötta henne. Inte så längesen hon skrev att ifall hon skapat en sims-karaktär skulle den vara precis som honom. Men å andra sidan har hon skrivit att han har aggressionsproblem. Och hon är ju väldigt instabil med. Kan tänka mig det varit hemska bråk och kanske inför barn? Mycket fula ord osv.

    Svara

    Det var ju ganska väntat redan från början att det inte skulle hålla. Relationen känndes jäkligt ostabil

    Svara

      Eller hur, trodde de verkligen att barn skulle fixa det eller vad? Är så ofta detta händer att man börjar tro att folk tror att allt löser sig om man skaffar barn. ”Då håller vi ihop förevigt” 🙃

      Svara

    Undra hur de gör med barnen? Ska han ha dem varannan vecka? Troligtvis inte då den ena är såpass liten. Men som någon skrev innan att han tröttnat på familjelivet, om det stämmer vet jag inte om han är mer pepp på varannan vecka-livet heller.

    Svara

      Då har han bara 2 barn och inte 4 rent krasst. Kanske underlättar.

      I början av relationen var det ju bara de två, sen hade de hennes barn varannan vecka. Mot slutet hade de konstant barn (deras gemensamma och vissa veckor även hennes från tidigare relation).

      Svara

      Rätt sjukt att ha 2 skilsmässor när man bara är 30 år

      Svara

        Bara sluta skamma människor för skilsmässor. Vi lever inte på 1800-talet och det är hälsosamt att lämna relationer som inte är bra.

        Svara

          Det betyder inte att det är hälsosamt att vara 30 och skild två gånger. Problemet är inte att hon går isär, problemet är att hon inte tänker efter innan hon gifter sig och skaffar barn.

          Svara

            Vaddå hälsosamt? Tror du man får sämre blodvärden av att skilja sig? Klart det inte påverkar din hälsa.

            Svara

              Finns andra mått på hälsa än blodvärden? Speciellt för yngre är det ju snarare den psykiska hälsan som ofta krånglar. Med det sagt, ja, klart det är jobbigt att skilja sig eller ”bara” separera för den delen men sånt är ju livet ibland och det går inte att försöka undvika allt jobbigt, det är nog inte heller bra för hälsan.

              Svara

            Hur vet du att hon inte tänkte innan hon gifte sig och skaffade barn?

            Vad bra att du har en spåkula som kan se in i framtiden och kan göra dina val utifrån den, men de flesta av oss har inte det och kan bara fatta beslut med det vi vet just den stunden. Hon har givetvis trott att båda förhållandena skulle hålla för evigt när hon valde giftemål och barn.

            Svara

              För att då gör man det inte så snart in i ett förhållande när man dessutom redan har två barn. Bara stora egoister gör så.

              Svara

                Håller med dig

                Svara

    Varför har hon slutat följa honom om det är så odramatiskt? För att inte följare ska hitta hans Instagram, de är ju bara söka och dyker upp direkt ändå😅

    Svara

      Hon kanske bara inte vill se vad han gör på sociala medier.

      Svara

        Inte som att han aktivt uppdaterar, snarare 2 uppdateringar per år😝

        Svara

          Så varför ska hon följa då?

          Svara

      Är inte det en grej dom hållt på med hela tiden, följa och avfölja i samband med gräl? Följer ingen av dom mer än det jag läser mig till här men det skrivs ju med jämna mellanrum här att dom följer eller inte följer varandra.

      Svara

    Personligen tycker jag Gabjoss är en något mognare variant av Tiingelinn (verkar inte lika falsk dock). Gissar att hon snart träffar sina drömmars man igen och är på smällen inom ett år. Varför man nu vill ha fler barn när man verkar må så dåligt under graviditeterna.

    Svara

      Nja, GabJoss har ändå hållit ihop med sina män längre än vad Tingelinnskan någonsin kommer klara av. Tingelinn är en klass för sig och verkar lida av någon störning.

      Svara

      Ett problem (?) är väl att hon är emot p-medel så ska man nu ha så mycket fokus på sex som hon haft med Zeb så lär det ju bli fler barn med nästa helt enkelt.

      Svara

    Kanske inte ha så bråttom med att sära på benen, barn och giftermål … 😏

    Svara

      Han särade på benen eller vad menar du?

      Varför är det ALLTID kvinnan som ska tryckas till när ett förhållande inte fungerar? ”hon skulle inte särat på benen” är ett så fruktansvärt elakt uttryck, hon blev knappast gravid ensam och han har precis lika stort ansvar han!

      Svara

      Åååh! 30- talet, var kul att se dig igen 🤩

      Svara

      Din omogna lilla chauvinistiska fjant. Än värre om du är kvinna- skäms du inte över dig själv?

      Svara

        Nope anonym.
        Skäms inte ett dugg.. Dessutom kvinna med.

        Tycker den är så ofräscht att hitta sin dröm man flera gånger om och slå på stora trumman med barn och giftermål osv.

        Svara

          Hela du är wt så var tyst nu. 🤢

          Svara

          Ofräscht? Herregud. Så om man har gift sig en gång och skaffat barn ska man leva ensam resten av livet, även om det tar slut när man är 25, 28, 33 eller 70? Vilket fattigt liv om man ska leva efter vad andra tycker.

          Svara

            Så sorgligt om man inte får försöka igen och allmänt, så kass syn på andra människor. Det uppfattas kanske som snabbare när det är någon man inte känner utan bara följer på sociala medier men hon hade liksom två barn och ett förhållande i många år, sen tog det slut och hon träffade en ny och fick två barn – det är inte som att barnen haft 10 olika bonuspappor som kommit och gått, isåfall kanske man kan undra om det verkligen är så bra. Men ärligt, vad ska man göra, hur många år måste man vänta för att det ska vara ok?

            Svara

          Ofräscht är väl att skriva att en kvinna inte ska sära på benen men inte ens nämna mannen i sammanhanget, så att det låter som att allt ansvar för om det blir ett barn är enbart kvinnans.

          Svara

            Låter som en väldigt bitter person, antingen är det någon vars man sätter på alla kvinnor han ser och hon har inget annat vara stolt över alternativt är hon uppfostrad av nån riktigt bitter hemmafru som var i samma situation.

            Svara

          Du låter olycklig. Vad är det i din relation som skaver?

          Svara

          Kvinna med.. vad?

          Svara

    Undrar om hon ångrar att hon gjorde slut med fjordor? Han verkade så snäll och kärleksfull. Av antydan i bloggen gissar jag att hon lämnade pga. att hon ville ha mer 🌶️ i relationen.

    Tänker på de här med att lämna en relation som har 90% rätt för att hitta de där saknade 10% – bara för att inse att man då förlorade de 90% man faktiskt hade..

    Svara

      De 10% kanske är de viktigaste?

      Tänker att oavsett vad som fattas i relationen så vill man inte fortsätta ska man inte göra det även om 90% stämmer. Frågan är ju om ens 90% stämmer när man bestämmer sig för att lämna – inte så jättetroligt ändå kanske?

      Svara

      Det tror jag är supervanligt. Har själv upplevt detta som yngre. Var ihop med en stabil lite nördig kille i övre tonåren och när det tog slut så drogs jag helt klart mer till tatuerade killar i snabba bilar. Märkte själv efter ett par år och mer erfarenhet av förhållanden att jag helt klart ville satsa på en stabil man med utbildning och noll beroendesjukdomar i bagaget. Det var inte så kul att bli uppringd av en full pojkvän i fyllecell liksom. Skillnaden är väl att jag inte gift mig och skaffat barn med alla pojkvännerna…

      Här är min spådom om Gab: Hon kommer hitta en skitsnygg tatuerad man (inte helt olik Adidas) som hon lägger ut heta foton tillsammans med, för att göra Adidas svartsjuk. En snabb reunion med Adidas som dock faller när hon kommer ihåg hur jobbig han är. Därefter träffar hon en mer simpel vanlig man som får henne att skratta och som gillar att leka med hennes barn. Gifter sig, får en unge till, hon skaffar vanligt jobb och sedan lever de Svenssonliv ihop med lite ”Tomten är far till alla barnen”-högtider ibland. 😉

      Svara

      Tror fjordor är väldigt lycklig nu iallafall! Han och hans nya tjej verkar leva ett fint liv ihop

      Svara

        Ny tjej? Har han gjort slut med hon som han fick barn med? (Barnet som dog)

        Svara

          Då kanske de hittar tillbaka.

          Svara

          Nej. Dom har fått ett till barn.

          Svara

            Precis. Dom har också gift sig.

            Svara

              Vad glad jag blir över att de fått ett barn. Så hemskt, vad de gått igenom. All lycka till honom

              Svara

          Men åh vad hemskt, dog hans och hans nya tjej/frus barn? I magen eller efter födsel? Så hemskt 😢

          Svara

            Tror att det var i magen, om jag minns rätt var det väldigt nära beräknas förlossning.

            Svara

              Så kanske det var! Har för mig att det var i samband med förlossningen men kanske var redan innan. Hemskt var det i alla fall när jag hörde det 💔

              De är för i övrigt gifta nu såg jag! (Därav min undran tidigare om de hade gjort slut eftersom TS skrev Fjodors NYA tjej…) men då är det samma person.

              Svara

      Herregud det krävs mer än snällhet i en relation. 🙄Att ångra saker är så omoget lev i nuet.

      Svara

      Sluta anta saker du vet inget.

      Svara

    Vilken skräll. Not.

    Svara

    Tror inte ett enda par av alla influencers kommer hålla förutom möjligen Kenza och Aleks.

    Svara

      Therese Lindgren och Anders tror jag på också.

      Svara

        De har ju redan gjort slut en gång.

        Svara

          Jag vet, det gör att jag tror ännu mer på dom nu.

          Svara

      Jag tror också på Kenza och Aleks. Kanske för att de varit ihop så länge? Sen tror jag iofs också på Elsa Billgren och Pontus. Skulle bli väldigt chockad om de bröt upp.

      Svara

      Går rykten där också 😬

      Svara

        Elsa eller Kenza?

        Svara

    Dom som gifte sig utan äktenskapsförord….

    Svara

      Hon svarar på en fråga på Instagram att de har äktenskapsförord. Huset är hennes så hon behåller det.

      Svara

    Har en fundering
    Finns ett influencer par som har två väldigt överviktiga snart tonårsbarn.
    de båda tränar väldigt mycket men deras barn är överviktiga .
    Är det endast genetik tror ni?
    Tänker att de måste va tufft för barnen när båda föräldrarna är så fit och de själva är överviktiga .
    Nej som snart tonåring är övervikt inget normalt elelr att sträva efter tvärt om de är farligt att vara överviktig speciellt i den åldern när nan ska va i sin toppform.
    kunna röra sig , springa man ska ha som högst förbränning osv.

    Svara

      Jag tror föräldrarna låter barnen äta sylt. Tror ni Ben Mitkus är lycklig förresten? Skoja bara 🤪

      Svara

        Tänker att de kanske egentligen inte vill filma till YouTube vaaarje dag, dela med sig av så mycket, men de måste för att dra in pengar för att finansiera huslivet

        Svara

          Ben? Ja 100% är det nog så. Sämre videos.

          Svara

      Har också tänkt på det. Man ser ofta feta barn numera.

      Svara

        Man ser ofta vidriga kommentarer om andra också.

        Svara

          Ja sannerligen. I detta samhälle finns plattformar för allas åsikter. Förr var det reserverat för media.

          Svara

      Menar du paret där mamman är sydamerikansk? Den genpoolen är full av övervikt och mamman är närmast ätstörd… Det är rätt vanligt att som ätstörd älska matlagning och bakning, men själv inte äta det. Så jag tror det finns förklaringar både i genetik och miljö. Om barnen inte är intresserade av träning kan ju inte föräldrar tvinga dem…?

      Svara

        Är de konstiga familjen?

        Svara

          Oj, the feast*

          Svara

          Hmm nej jag tänkte på P och H men det är nog fel, deras barn är inte nära tonåren tror jag…

          Svara

            Den äldsta är 12.

            Svara

            Vet inte vem du menar. Kan du hinta?

            Svara

              🌹

              Svara

        Ja det menar jag .
        Men man blir inte så överviktig av att bara inte träna i den åldern .
        Därför jag funderar .
        Tror säkert de äter bra

        Svara

      Men sluta kommentera barns kroppar! I grund och botten så ser alla olika ut och barn är barn, d.v.s. växer fortfarande. Du vet mycket väl att barnen är fysiskt aktiva med närvarande och engagerade föräldrar och att dom får vettig kosthållning hemma. Finns knappast någon övervikt att prata om.

      Svara

        Jo övervikt att prata om finns det .

        Svara

          Jaha, men du kan väl berätta mer om barnens längd- och viktkurva då? Jag väntar!

          Svara

            Tolkar avsaknaden på svar som att du inte vet ett skit om deras längd- och vikterna, så rekommenderar dig att hålla käften helt och hållet nästa gång.

            Svara

      Jag var knubbsäl innan tonåren. Sen växte jag 20 cm och gick samtidigt upp ca 6kg på de 20 cm. Ibland växer bredden först.

      Svara

      Men asså, väldigt överviktiga? Det är de väl absolut inte. Hoppas ändå att de har en relativt sund inställning till kropp och mat. Båda verkar ju träna mycket och, att döma av mammans inlägg, äter en allsidig kost och inte allt för mycket godsaker. Tror garanterat denna typen av kommentar skadar betydligt mer, hoppas de slipper läsa detta. (Och ja, här ser vi väl också problematiken med barn som exploateras….)

      Svara

    Hon skrev att man inte ska tycka synd om henne, det är nog inte synd om henne ekonomiskt, men emotionellt tycker jag lite synd om henne. Separera med en nästan nyfödd. Hans företag måste ju fått sig en liten skjuts i och med att hon är offentlig, någon som vet vad hans bolag om fiske omsätter?

    Svara

      Vad jobbar Z med?

      Svara

        Ingen som vet förutom att han tydligen arrangerar fiskeresor. Om det går in i hans bolag så omsatte han 224 tkr 2023. Jag har för mig att han i början hjälpte till med att filma/fotografera samarbeten. Googlar man hans namn och fiskeresor så dyker det upp ett och annat genom andra företag men från tiden innan G.

        Svara

      Fiskeföretaget
      2023 – omsättning 224 tkr resultat 136 tkr
      2022 – omsättning 384 tkr resultat 236 tkr

      Ingen vinstmaskin än…

      Svara

    Passande så slänger hon ut lite adlinks nu när trafiken till hennes konto ökar. Varför inte ta tillfället i akt och tjäna lite pengar på sin skilsmässa? 💰

    Svara

      Äh det kan hon väl få i en pissig situation som denna.

      Svara

      Det är väl ingen annan som slutar jobba när man ligger i skilsmässa?

      Svara

        Haha men, när man har ett sånt fritt jobb så kan man vänta en dag efter man gått ut med det. Nu blev det bara så tydligt att det var på grund av all trafik. Hon får göra som hon vill men då vet man att girigheten går före annat.

        Svara

    Ändå sjukt med nymoralistiska kvinnor som skammar andra kvinnor för att de…skiljer sig? Man tror man är i amerikanska södern på 20 talet eller i någon talibanstam men detta är alltså vuxna svenska kvinnor…hu!

    Svara

      Sicket tramsande! Men civiliserade människor med en smula empati i bagaget tänker på barnen när de läser om de här damernas, T och GJP, bravader när de utan att tänka en vettig tanke kastar sig in i det ena barnalstrande förhållandet efter det andra. Är det lätt, är det rätt, jo kyss Karlsson. Eller gör inte det, du må vara hur förälskad som helst, dina barn ska alltid, alltid komma före och först!

      Svara

        Kyss Karlsson? Du låter som 70+, vilket min egen mamma är och då fattar jag varför du tycker som du tycker. Tänk om man vill ha fler barn än de man fick med första mannen, ska man inte få skaffa fler för att man skilt sig en gång?

        Svara

          Din vilja sitter i ett päronträd (också en 70+:are) när du har minderåriga barn i din vård att ta hänsyn till. Tänk åtminstone någon liiiten tanke på dem innan du rusar åstad som damerna jag refererar till gör. Kanske vänta några månader innan du begär att dina barn helt plötsligt ska bo ihop med en främmande man…

          Svara

      Upplever också att folk här generellt har synen ”lämna!!!” så snart något inte är 100% men samtidigt ska man såklart ha valt rätt man från start för om man faktiskt lämnar så blir man också skammad. Eller handlar det om att vänta ett visst antal år innan man får skaffa barn? Eller är det att just den här mannen inte var onde flestas smak och hon därför borde ha fattat att det inte skulle hålla? Får uppfattningen om att det sitter en massa kvinnor som tycker sig ha gjort alla rätt och därför lever i en kärnfamilj med sina perfekta män som har alla dessa åsikter om andra. Men är man själv nöjd så räcker det väl så, man behöver inte hacka på andra för att själv känna sig bättre, speciellt inte om man själv är så ”lyckad”.

      Svara

    De verkar ha tagit bort varandra på Facebook också, står endast att hon är gift och ”mötte en person” där hon tidigare haft honom taggad 😅

    Så ett rätt direkt bryt verkar de vara, hoppas de kan vara vänner och kommunicera för barnen skulle 🥺

    Svara

      Ja alltså jag tror att ofta så säger folk bara att det är en vänskaplig skilsmässa och att allt är bra för att undvika rykten och sånt. Sen kommer skiten fram senare. Bara konstigt att sluta följa/ta bort pappan till sitt barn om man nu inte har något emot personen.

      Svara

      Det står alltid att man är gift/i ett förhållande om man tar bort personen från statusen. Man kan fortfarande vara vän med personen men ha tagit bort taggen bara

      Svara

        Hon är inte vän med honom.

        Svara

    Mycket tragiskt. En femåring kan ju räkna ut att Gabriella är ytligheten personifierad. Yta, yta, yta. Stor röv och silikonbröst. Allt ska se så lyxigt och fint och ordnat ut på sociala medier. Hon är en sån fantastisk mamma som roddar alla barnen hemma och älskar att städa och ”ha många bollar i luften”. Men hålla ihop en relation verkar hon oförmögen att göra. Fort ska det gå också. Snart har hon träffat en ny som hon är gravid med under deras första år tillsammans, sen giftermål och sen skilsmässa igen. Det sorgliga är att det är barnen som får ta smällen.

    Svara

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *